apakah aku sudah...........  

Posted by intangedik

pagi ni aku lewat sedikit bangun..

dalam kelam kabut mengejar masa 
aku jadi tak perasan dah situasi dalam bilik tido aku

dengan tergesa gesa aku bangun menuju kebilik mandi
gosok gigi ,cuci muka dan terus mandi
nasib sekarang musim panas 
air pun tak lah sejuk sangat...
kalau mandi air perigi mau nya mengigil aku.
mandi pun sekadarnya saja
aku dah lewat dah ini

lepas mandi ...
macam biasa lah...orang perempuan ni
banyak sangat menda nak kena pakai
capai coli , suar dalam...
tu first item...
than selepas cover dua pekara tu baru aku fikir 
nak pakai baju apa
sebab hari ni hari jumaat kena lah pakai baju kurung
tak kan nak pakai kebaya lak
kang ramai lah mamat sanggap dok jeling 
dadaku yang bidang ini

di pendekan cerita siap lah aku 
nak ke pejabat....
semasa aku nak jemur tuala aku
baru aku perasan langsir bilik aku agak terselak
kalau orang di luar tengok..
memang lah nampak segala nya di dalam
oop...

apakah pagi tadi aku sudah di skodeng

This entry was posted on Thursday 22 January 2009 at 15:02 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

hehehehe rezeki org jiran2 lah tu.....:)

22 January 2009 at 15:43

patut pun aku bukak yutube macam ko dskodeng..
lalallaa

26 January 2009 at 05:25

Post a Comment